Badania komunikacji internetowej

Pomagamy Ci w stworzeniu najbardziej skutecznego przekazu marketingowego, który dostosowany jest do określonego kanału komunikacyjnego. Wieloletnie doświadczenie naszego zespołu pozwala nam w niepowtarzalny sposób zoptymalizować komunikację Twojego biznesu dzięki czemu możliwe będzie osiągnięcie wymaganego wpływu oraz zasięgu. Nasze badania ukazują wszelkie obszary wpływu – łącznie z emocjami, reakcjami poznawczymi oraz świadomością marki czy produktu. W naszej ofercie znajdują się poniższe usługi.

Testy Opakowań
Dzięki wykorzystywaniu testów sensorycznych oraz nawigacyjnych, możemy zidentyfikować świadome oraz nieświadome reakcje. Stąd testowanie mocnych stron oraz słabości w wizerunku marki oraz możliwych obszarów rozwoju. Nasze podejście dostarcza celnych spostrzeżeń (odrębność opakowania, zawartość itp.) oraz ich potencjalnego wpływu na decyzje zakupowe.

Testowanie Przekazów Reklamowych
W przeprowadzanych przez nas testach reklam łączymy tradycyjne oraz biometryczne podejście – od konceptu aż po finalną wersję. Od mediów tradycyjnych (plakatów, ulotek reklamowych, materiałów POs, itp.), aż po telewizję oraz reklamę online. Możesz zaufać naszej wiedzy w testowaniu storyboardowych konceptów i wersji alternatywnych, aż po finalną wersję produktu.

Aktywacja Shopperów oraz komunikacja
W codziennej pracy asystujemy naszym klientom w opracowywaniu najbardziej efektywnych strategii dotarcia do konsumentów. Zapewniamy im wiele opcji osiągnięcia tego celu, za każdym razem biorąc pod uwagę ich określone potrzeby oraz ograniczenia. Pomagamy między innymi w zwiększaniu oraz rozwoju:
• Typów promocji
• Call to action
• Materiałów POS
Oferujemy także pomoc naszym klientom w organizacji testów w miejscach sprzedaży, celem zmierzenia efektywności oraz skuteczności ich komunikacji skierowanej do shopperów.

Doświadczenie użytkownika
Przeprowadzamy analizy witryn internetowych, aplikacji mobilnych oraz gier, skupiając się na emocjach i nastawieniu jakie towarzyszą ich użytkownikowi. Zebrane dane podlegają następnie przetwarzaniu, dzięki czemu możliwe jest zapewnienie istotnych spostrzeżeń, zapewniając w ten sposób wysoki poziom satysfakcji klienta z otrzymanego produktu bądź usługi.
Łączymy stosowane przez nas tradycyjne metody ze wskaźnikami biometrycznymi oraz behawioralnymi, w skład których wchodzą:
• Badania Response Latency
• Eye-Tracking
• EEG (stany emocjonale oraz poznawcze)
er
skontaktuj się z nami