Badania ilościowe

Celem badań ilościowych jest mierzenie opinii i zachowań klientów na dużej próbie. Większa skala pozwala na dokładne odpowiedzi na pytania szczegółowe oraz ogólne. Metoda ta często używana jest do przewidywania wielkości potencjalnej sprzedaży oraz określenie zainteresowania na daną usługę czy produkt. Nasze kwestionariusze przygotowywane są zgodnie z potrzebami klienta. Mają najczęściej formę elektroniczną (tablet, komputer) albo tradycyjną papierową.

W naszej ofercie znajdują się następujące metody ilościowe:
• CAPI
• CAWI
• Badanie Satysfakcji Klienta
Idąc wraz z rozwojem technologii często stosujemy metody biometryczne w połączeniu z metodami ilościowymi np. przy testowaniu materiałów reklamowych, POSmów, czy testów produktów. Metodologia ta pozwala nam na jaśniejsze i bardziej dogłębne wyjaśnienie zachowań konsumenckich. Raporty z badań dostosowujemy do potrzeb klienta, są one dostarczane zgodnie z ustalanym czasie i wyróżniają się przejrzystością wyników.
skontaktuj się z nami