Badania shopperowe

zobacz więcej
niż Twój Klient

Badania
komunikacji marketingowej

powiemy Ci co pokazać

HumanGraph

jest profesjonalną agencją badań marketingowych,
która oferuje w pełnym zakresie:

 
badania jakościowe
WIĘCEJ
badania ilościowe
WIĘCEJ
customer service
WIĘCEJ
badania
niedeklaratywne
WIĘCEJ
 

Niektórzy z naszych klientów:

 

Cel badania

ewaluacja procesu zakupowego

Duży producent FMCG

Napoje alkoholowe

Cel badania

1)  Weryfikacja obecności produktów oraz materiałów POS w sklepach różnorodnych formatów.

2)  Poznanie roli wykorzystywania różnorodnych miejsc ekspozycji produktu, w odniesieniu do podróży zakupowej.

3)  Określenie głównych czynników decydujących o dokonywaniu impulsywnych zakupów w Polsce – okazji konsumpcyjnych, misji zakupowych, wyboru rynku zbytu, itp.

Rozwiązanie

Wieloaspektowe badania ilościowe zawierające:

1)  Przeprowadzenie jakościowych wywiadów z kierownikami sklepów, ukierunkowanych na zrozumienie roli kategorii oraz tego, jakie marki preferują nasi klienci.

2)  Wykonywanie badań Shopper Track z wywiadami ENTRY / EXIT oraz wykorzystanie Eye-Trackingu. Metody te mają na celu wspomaganie zrozumienia różnic pomiędzy zakupami planowanymi i nieplanowanymi oraz czynników je powodujących.

3)  Obserwacja zachowań shopperów - określanie powszechnych schematów zachowań na Ścieżce Zakupu.

Rezultat

1)  Celne spostrzeżenia na temat czynników determinujących zachowania polskich shopperów w kategorii.

2)  Nakreślenie Drzewa Decyzyjnego Shoppera celem dalszej optymalizacji planogramów.

3)  Stworzenie zestawu Golden Rules dla teamów Sprzedaży oraz Shopper Marketingu zapewniających optymalne rozplanowanie produktów na półkach oraz zaprojektowanie materiałów POS skoncentrowanych na shopperach.

Zgłoś nas do przetargu

przejdź do formularza

Kliknij i sprawdź jak inni ocenili Humangraph
na tle innych agencji

sprawdź

Doświadczenie

Dzięki naszym staraniom ukierunkowanym na nieustanne bycie na bieżąco z dynamiką rynku oraz zmieniającymi się zachowaniami klientów, staliśmy się ekspertami w zakresie tej tematyki, wykorzystując ją w pracy dla branż, którym pomagamy.

Polegając na naszym szerokim doświadczeniu i know-how, zapewniamy konkretne i wartościowe spostrzeżenia. Wierzymy, że nasze badania przyczynią się do kontynuacji sukcesu wielu firm i pozwolą aby pozostały one liderami rynku; zarówno wielkie, międzynarodowe organizacje, jak i małe, lokalne biznesy.

Z powodzeniem dostarczamy wnikliwych spostrzeżeń, między innymi w obszarach:

 
FMCG

Motoryzacja Produkcja i dystrybucja farmaceutyków (RX i OTC)

Oleje i Paliwa

Opony samochodowe

Odzież

Zarządzanie centrami handlowymi
Budownictwo

Telekomunikacja

Gastronomia (restauracje, kawiarnie)

Retail (sklepy  wielkopowierzchniowe)

Chemia i kosmetyki

Media i rozrywka

Wydawnictwa
 

Sprawdź jak szybko

możesz nas znaleźć